קופירייטינג לגלויה לשיווק כנס
קופירייטינג לגלויה שיווקית מתוך הקמפיין לכנס השנתי, השני של "גולדה" "נשים מנהלות עסק" ,שהתקיים בנובמבר 2013 .
האישה והאגדה שעמדה מאחורי היוזמה וההפקה היא היועצת העסקית חוה ניסנבוים.
הרעיון היה לעלות גלויות לפייסבוק עם ציטוטים או משפטים המייצגים את המרצות בכנס והמשתתפות בפנל העסקי שלו.
הגלויה הזו ייצגה את הדס מור, מטפלת באילמות סלקטיבית, שהשתתפה בפנל העסקי שהיה מורכב מבעלות עסקים שחוה ניסנבוים ליוותה ועזרה להן לעשות את המעבר העסקי.
ההשראה לטקסט הגיעה מתוך ההתמודדות עם של הדס עם מיצובה כמומחית בתחום שלה.