קופירייטינג לגלויה

מירי-לשם-פלאיקופירייטינג לגלויה מתוך קמפיין לכנס השנתי, הראשון של "גולדה" "רעיון הופך לעסק" ,שהתקיים באוקטובר 2012  והיה הצלחה אדירה. 

האישה  והאגדה שעמדה מאחורי היוזמה וההפקה היא היועצת העסקית חוה ניסנבוים.

 הרעיון היה עלות לפייסבוק גלויות עם ציטוטים או משפטים המייצגים את המרצות בכנס והמשתתפות בפנל העסקי שלו. 

הגלויה הזו ייצגה את מירי לשם פלאי, סופרת ומאיירת ספרי טבע לילדים.

מירי השתתפה בפנל העסקי שהיה מורכב מבעלות עסקים שחוה ניסנבוים ליוותה בשנים האחרונות ועזרה להן לעשות את המעבר העסקי.

ההשראה לטקסט הגיעה מתוך ליבת העסק של מירי והשאלה אתה התמודדה. איך ליצור בידול עסקי.  ת הגלויה עיצבה מירי בכבודה ובעצמה.

אהבתם? מוזמנים לשתףShare on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Print this page
Print
Email this to someone
email

תגובות

תגובות